poniedziałek, 30 grudnia 2013

Podsumowanie





Większość ludzi wita nowy rok z nowymi postanowieniami. I ja również zaliczam się do tego grona
Rok 2013 był dla mnie długim i ciężkim rokiem a przede wszystkim  smutnym. Mimo ze udało mi się ukończyć szkole, zdać dobrze maturę i zdobyć wymarzone prawo jazdy, to i tak nic nie zastąpi śmierci siostry. Już ponad pół roku minęło a ja daje stoję w miejscu. Ale chce się zmienić, chce zacząć żyć dla niej, dla samej siebie. Wiem że po śmierci znowu się spotkamy…
Moje postanowienia:
·         Prowadzić regularnie bloga ( naprawdę obiecuje, że tak będzie :D )
·         Więcej ćwiczyć
·         Poszerzać swoją wiedzę najpierw języka angielskiego pozniej pojde na studia to wiadomo nie będzie wyboru- trzeba się uczyć
·         Ograniczę komputer 
·         Przestać się garbić ! ;D
·         Będę odżywiać się zdrowo
·         Wyprowadzę się do Poznania
·         Znajdę pracę i będę bardziej oszczędzać


To tak ogólnie.Chce poprawić się, po prostu zacząć spełniać marzenia i realizować się !







15 komentarzy:

  1. Śliczna z Ciebie dziewczyna! Życzę Ci spełnienia postanowień :) Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Liczę, że się pospełnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi przykro z powodu tego co się stało. Postanowienia bardzo dobre, na pewno Ci się uda!:)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne plany, życzę aby wszystkie zostały zrealizowane ;) I super zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przestać się garbić!!! :D Super postanowienie, też musze sobie takie założyć!!!

    http://dominikwiecekphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia w realizacji planów :D Szczęśliwego Nowego Roku ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. życzę spełnienia postanowień;) cudne masz oczka ^^
    moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. masz bardzo ciekawą i naturalną urodę ! :) dziękuję za komentarz i zapraszam do siebie częściej;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. również życzę zrealizowania planów :)
    obserwuję :*

    enigmaxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Przykro mi z powodu straty bliskiej osoby:(

    Wytrwałości w realizowaniu planów:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne zdjecia :)))) almikofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Przede wszystkim spełnienia marzeń! Niech wszystko co zapragniesz w życiu będzie Twoje.!
    jeśli chodzi o wyjazd do Poznania to napewno tam trafisz ;) Ja jakoś za tym miastem nie przepadam. ;) Wolę Kraków czy Wrocław;)
    Powodzenia.! Jesteś śliczna.!
    Pozdrawiam chłopaka ;p

    OdpowiedzUsuń

Thanks for your comments