czwartek, 1 sierpnia 2013

Kilka słów o mnie

A no więc...
Mieszkam w małej wsi ( Strzeczona ). Na codzień raczej się nie stroję, chociaż kocham mode. Mam również podpisany kontrakt z agencją gaga, niestety na razie musiałam przerwać swoją prace. Pierwszy powodem byly pieniadze ( modelka to nie zawod na którym się zarabia, najpierw trzeba włożyć trochę w siebie), nastepnie szkoła, a gdy już wszytsko się ułożyło śmierć mojej siostry blizniaki spowodowało to że moje marzenia trochę się zmieniły. Właśnie dla niej założyłam tego bloga. Miałam z nią go zalożyć, ale tak zwlekałam...ale czas nie czeka. Staram się dlatego każdego dnia czerpać jak najwięcej bo nigdy nie wiemy kiedy przyjdzie na nas pora. 





17 komentarzy:

  1. masz piekne, pelne usta. marze o takich!

    OdpowiedzUsuń
  2. zazwyczaj modelki sa brzydkie, ale Ty jestes naprawde piekna :) oczy rzesy usta! BRWI *.* a to z siostra.. przykro mi, bardzo :( napewno nie chcialaby żebys siedziala i tylko plakala.. pewnie patrzy z nieba i sie cieszy że piszesz ! :) <3 trzymam kciuki za Ciebie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Przykro mi z powodu śmierci Twojej siostry, ale jestem pewna, że jest z Ciebie dumna :)
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zawsze ślicznie.............

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz bardzo ciekawą urodę! Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga :))

    PS. Przypominasz mi trochę DAISY z daisysheels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia ;) przykro mi z powodu Twojej siostry ;c

    OdpowiedzUsuń
  7. Współczuję, chociaż wiem, że strony internetowe nie należą do miejsc, na których byś to chętnie czytała. Jednak jesteś naprawdę śliczna i , jak w tytule, jesteś silną kobietą, tak jak każda z nas gdzieś w głębi :)
    http://quitenormally.blogspot.com/ obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. masz prześliczne oczy i usta!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobry pomysł, niestety życie pełne jest niespodzianek, i nie zawsze dobrych:/

    Buziaki;*
    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi przykro z powodu siostry :(, współczuję. Dobrze zrobiłaś zakładając bloga, trzymam kciukasy, ślicznie wyglądasz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna jesteś dziewczyno!

    OdpowiedzUsuń
  12. Współczuję Ci takich przeżyć, nawet nie wiem jak to ubrać w słowa.
    Jesteś piękną dziewczyną, życzę Ci wiele sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. strasznie mi przykro z powodu siostry :( trzymam kciuki za bloga!

    OdpowiedzUsuń

Thanks for your comments