poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Outing

Przepraszam Was wszystkich, że mnie tak długo nie było. Ale chorowałam, dostałam bardzo silny antybiotyk i nie miałam ochoty na nic. Od wczoraj jest lepiej, a więc dziś  wraz z moim chłopakiem wybraliśmy się do Gdańsk. Zakupy, spacery no i odwiedziliśmy moją kochana siostrę :)

 Zestaw bardzo prosty, wiedząc ze czeka mnie cały dzień chodzenia, wole ubrać się wygodnie aby dłużej wytrwać. O 5 wstałam a niedawno przyjechałam jest 22, a cały dzień na nogach, ale kocham ruch, nie lubie siedzieć, a komfort musi być :) . A jutro też czeka mnie cały dzień poza domem.

A potem trening i jeszcze raz treningi bo niedługo do Gagi jadę.
















5 komentarzy:

  1. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award.
    http://perfettojewellery.blogspot.com/2013/08/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Figura idealna!


    Confassion
    www.confassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. czemu ostatnio tak mało dodajesz?...

    OdpowiedzUsuń
  4. czemu ostatnio tak mało dodajesz?...

    OdpowiedzUsuń
  5. figurę to Ty masz rewelacyjną:)

    OdpowiedzUsuń

Thanks for your comments