środa, 2 października 2013

Hair

Każda z nas marzy o pięknych włosach. Ja kiedyś uwielbiałam włosy do ramion jednak teraz zamarzyły mi się do tali :)

Moje włosy aktualnie wyglądają tak :



Włosy z natury mam proste i cienkie. Dbam o bardzo, staram się w tygodniu 3 razy nałozyc maske na włosy i 1-2 odzywkę. 


Jednak teraz zamarzyły mi się długie włosy, a więc stosować będę również :
  • płukanki ze skrzypu polnego i pokrzywy 
  • wcierka jantar 
  • maska z olejku rycynowego
Jak traktuje moje włosy
  • W te lato nie opalałam się, słonce mi nie służy, nie chodzę również na solarium. 
  • chodzę spać lekko upiętych włosach
  • czesze je szczotką z naturalnego włosia 
  • rozczesuje gdy wyschną
  • po umyciu nie trę ręcznikiem ( lekko wyciskam z wody i pozwalam aby włosy schły same)
  • nie używam suszarki ani prostownicy
  • nie farbuje
Mimo że naprawę dbam o włosy, nie są one takie jakbym chciała, przede wszystkim chodzi o rzadkie i cienkie przede wszystkim na czubku głowy ( przy przydziałku )dlatego też zamierzam sprawdzić moje hormony. Więc trzeba będzie wybrać się do lekarza :) 



6 komentarzy:

  1. ładne masz włosy, też zapuszczam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam łopianową maseczkę babuszki Agafii. Ja ją właśnie zaczęłam stosować i jestem bardzo zadowolona:) Całkowicie naturalny skład (jak chcesz zobaczyć jak wygląda to mam na blogu jej zdjęcie) Do lekarza nie zaszkodzi się wybrać, bo faktycznie to może być problem z hormonami... choć nie koniecznie. Ja moje sprawdzałam i są ok, też zero farby, suszenia czy opalania, a włosy też w rewelacyjnej formie nie były :-/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne masz włoski:),zapraszam do siebie w wolnej chwili:**

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne włoski! ja również zapuszczam,lecz mi to jakoś gorzej wychodzi ;c

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam tabletki Revalid, stosowałam przez dwa miesiące oraz gelacet stosowałam jeden miesiąc.
    Po całek kuracji włosy są mocne i sprężyste, nie wypadają i nie łamią się.
    Ładnie błyszczą i oczywiście szybciej rosną!!
    Polecam też Loxon 2 (bez recepty) Loxon 5 (na recepte)

    WIESZ CO NOWEGO U MNIE??

    ZAPRASZAM DO OBSERWOWANIA http://more-fashionnnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Thanks for your comments