środa, 17 września 2014

Business Run 2014 Poznań

Witam ! W niedzielę 2014 w Poznaniu, Krakowie, Katowicach, Warszawie i Łodz odbyły się charytatywne biegi charytatywne. Ja biegałam w mieście, w którym aktualnie mieszkam czyli Poznaniu. Był to bieg sztafetowy, kazda osoba miała do przebiegnięcia 3,8 km :) Dałam rade, miałam coś ok 11-14 minut. ;)







Myśle że jest pomaganie w tej sprawie jest fajna sprawa. Czerpiemy świetną energię z biegania a przy tym pomagamy, czy może być coś lepszego ?  :)



6 komentarzy:

  1. wow! podziwiam! ja bym nie dała rady...

    OdpowiedzUsuń
  2. wow gratuluje dobrego czasu! i kondycji przede wszystkim! ja bym padła po minucie, nie wiem czy w Rzeszowie cos takiego jest?:)
    http://gabrielakugla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo ja też z Poznania i to kolejny dowód na to , że jestem totalnie nie zorientowana co się dzieje w moim mieście :) podziwiam bo ja na chwilę obecną po przebiegnięciu naprawdę niewielkich odległości , wypluwam płuca , ale każda pomoc innemu człowiekowi jest cenna :) super sprawa , pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń

Thanks for your comments